Rick en Morty Seizoen 6 Aflevering 3 Review: Bethisch Twinstinct

• Deel op Facebook (opent op een nieuw tabblad)
  • Deel op Twitter (opent op een nieuw tabblad)
  • Deel op e -mail (opent in een nieuw tabblad)

Rick en Morty seizoen 6 aflevering 3

Dit Review bevat spoilers.

Rick en Morty seizoen 6 aflevering 3

In een seizoen dat in première ging door te schreeuwen ‘Lore!”Bij ons, gevolgd door een aflevering die ervoor koos om de Canon bijna helemaal te negeren, is het geweldig om een ​​aflevering te zien die een goede balans tussen de twee raakt. . . Dat klopt, we hebben het over sitcom -overlevering. !

doet altijd wanneer het het beste gebruik maakt van zijn toolbox, “Bethic Twinstinct” gebruikt een van de canonieke sci-fi-elementen van de serie om een ​​sitcomconflict te verkennen door goed te maken (en nog wat) over de belofte van het verkennen van de dynamiek tussen ruimte Beth en Beth Classic. . .

Ondanks het feit dat ze nu twee mensen is en één een coole ruimteheldin is, valt Beth nog steeds vaak in de typische sitcom -moeder -valkuil van een killjoy of verbannen naar de achtergrond omdat de schrijvers niet weten wat ze met haar moeten doen. Een specifiek probleem voor het karakter van Beth is dat veel van haar algehele screentime is besteed aan ruzie met Jerry, dat beide personages soms gewoon vermoeiend en onaangenaam heeft gemaakt om in de buurt te zijn.

. Gelukkig doet “Bethic Twinstinct” die dynamiek onmiddellijk weg om de twee met elkaar te laten opschieten, te flirten en te neuken in korte volgorde. .

. Beth bekent aan Rick over wat ze heeft gedaan, is een van de beste scènes in de aflevering, met een aantal zeer slim schrijven waarin de twee subtiel zelfcest bespreken door middel van een uitgebreide metafoor over ‘het ijs vergeten..

Hoog op het leven: is deze Xbox FPS stiekem een ​​Rick en Morty -spel?

Rick en Morty - The Vat of Acid Episode

. Rick en Morty Afleveringen kunnen soms te veel ideeën jongleren en te ingewikkeld worden voor hun eigen bestwil, een punt van afnemende terugkeer bereiken waar alle samengestelde gekke sci-fi-dingen alledaags en vermoeiend zijn (seizoen vier’s “One Crew over de Morty van de Crewcoo” verstand). Andere afleveringen zijn zo oververzadigd met one-liners gepropt op elk moment dat de komedie niet veel impact heeft (beide seizoen vijf’s “Amortycan Grickfitti” en “Rick en Morty’s Thankploation Spectacular” lijden hierdoor). Het sexy kloondrama van Beth is echt de enige plot van “Bethic Twinstinct” en het is er beter voor, omdat het ons in staat stelt de plot en komedie in een meer ontspannen tempo te absorberen.

. .”De gamingplot is ook teruggebonden aan de A-plot omdat het is hoe de zomer en Morty zich afleiden om het hoofd te bieden aan de wetenschap dat hun moeder haar kloon bonst.

. . Jerry krijgt meer dan een van de andere personages, dus het is leuk als er iets op zijn manier gaat, in dit geval in een onverwachte maar niet uit de handelarende mode. De tag na de credits is ook op Jerry-centric en het is de grappigste die ze in lange tijd hebben gedaan.

Hoewel “Bethic Twinstinct” niet zo grappig is of zo emotioneel beïnvloedt als enkele van de beste , Het voelt niet te ver verwijderd van grootheid en spijkert een behoorlijke balans van sitcom en sci-fi; komedie en drama; en deadpan en gross-out humor. Ja, Beth heeft seks met een kloon van zichzelf een hele groep en Jerry verandert in een pilbug, maar dit is op dit moment hoe de grond lijkt op de Smith -familie en het is een welkome verandering van tempo.

Bethisch twinstinct

.

Verhaallijn [ ]

. Tijdens haar verblijf ontwikkelt haar relatie met Beth nadat ze een fles Venusiaanse wijn hebben gebonden. Uiteindelijk ontwikkelt hun informele flirten zich tot een volledige liefdesaffaire. Zomer en morty merken dit eerst op, en raken snel geobsedeerd door het spelen van een ultra-realistische buitenaardse videogame in een poging om erover te voorkomen. Rick komt uit wat er aan de hand is en vertelt Beth terwijl hij het begrijpt (door de jaren heen zelf iets soortgelijks te hebben gedaan), moet ze nadenken over hoe dit haar familie zal beïnvloeden: hij, Morty en Summer worden zich snel zorgen maken over Jerry, die eerder had beweerde dat hij zichzelf zou doden als Beth hem zou verlaten. . .

. Uiteindelijk besluiten de twee Beths om hun kennis van elkaars bestaan ​​te vegen met behulp van Rick’s geheugenvegende machine, ondanks dat Rick erop wijst dat dit gewoon de rest van het gezin zou laten om de kennis van wat er is gebeurd, zou omgaan. Jerry, die dit afluistert, verlaat de schaal en verklaart dat hij ze niet over hem over hem laat lobotomiseren, maar zegt dat hij nog steeds Beth verlaat. Uiteindelijk komt naar voren dat Jerry meer van streek is dat de twee Beths achter zijn rug zijn aangesloten dan het feit dat ze het deden en hij geniet er echt van om te worden gekoppeld. . Rick wordt gedwongen om Morty en zomer te kalmeren terwijl ze eindelijk afbreken over de situatie.

Space Beth neemt het gezin afscheid, terwijl hij belooft om haar ruimtekleinzoon in de gaten te houden. Rick verwijdert snel de Venusiaanse wijn die blijkbaar ervoor zorgde dat de twee Beths voor elkaar vielen.

Tijdens een scène na de credits bezoekt Jerry de Jerryboree in een schijnbare poging om dezelfde liefdesaffaire met zichzelf te trekken die Beth deed. Het is hem niet toegestaan ​​door de receptioniste, omdat de Jerryboree hier in het verleden een probleem mee heeft, maar hij komt een verdwaalde Jerry op straat tegen met een soortgelijk verlangen. De twee delen een snelle kus voordat ze hun nieuwsgierigheid beslissen, is tevreden en een snel deel.

Tekens []

Bijfiguren [ ]

• Beth Smith (Jerry’s originele dimensie) (flashback; geen lijnen)

Locaties []

• Dit is een van de drie afleveringen van Rick en Morty die moeten worden beoordeeld . .
  • . .
    • Franse bioscoop heeft een lange en legendarische geschiedenis van ernstig geprezen trieste, sapphische films.

• . . .
    • . . . . Lane heeft bevestigd dat de acties van Beth in deze aflevering een opzettelijke parallel zijn aan Rick, in haar proberen het grotere universum te verkennen nadat ze zich verveelde met haar thuisleven. [3] Rick reken op de gevolgen van zijn nihilisme en onzorgvuldigheid sinds “Solaricks”, wat hem in een mentaliteit brengt om te proberen Beth in haar zintuigen te brengen. In zekere zin heeft hij ook te maken met de gevolgen van zijn beslissing om Beth te klonen van “The ABC’s of Beth” en “Star Mort Rickturn of the Jerri”, omdat hij uit de eerste hand het rampzalige effect ervaart dat het heeft op Morty en Summer en ze moeten troosten in afwezigheid van Jerry en Beth.

• .
      • .

• De titel van de aflevering is een verwijzing naar de film Basisinstinct.